Bersama Memartabatkan Jawi

Sunday, December 27, 2009

Pemulihan Jawi tahun 1




Assalamualaikum wbt...
Pertama sekali saya ingin merakamkan jutaan kemaafan kerana tidak dapat mengemaskini blog ini kerana diatas faktor kesempitan masa. Namun bersyukur kehadrat ilahi, kerana sepanjang beberapa bulan ini permintaan untuk mengadakan kem jawi agak memberansangkan.

Di sepanjang musim cuti persekolahan ini juga, saya sempat menyiapkan dua buah buku untuk digunakan pada tahun hadapan. Buku tersebut adalah Modul Pengajaran dan Pembelajatan Pemulihan Jawi Tahun satu (Kulit : Seperti yang tertera diatas) dan kedua adalah buku Asas Menulis Jawi untuk digunakan. Kedua-dua buku ini telah saya praktikkan dalam beberapa kem Jawi yang saya adakan dalam musim cuti ini.

Sekian dulu untuk kali ini, insya'Allah, sekiranya diberi masa dan kesempatan, saya akan masukkan beberapa contoh dari hasil kem yang saya hadiri.

Wassalam.
_______

No comments:

Post a Comment